تولید محتوای ویدئویی و موشن گرافی

داستان خود را از طریق تولید محتوای ویدئویی و موشن گرافی بگویید.

برندهای بزرگ داستان‌های قانع‌کننده‌ای و جذاب را بیان می‌کنند و وقتی صحبت از گفتن داستان‌های جذاب می‌شود، تولید محتوای ویدئویی و موشن گرافی یکی از مؤثرترین راه‌های ارتباطی هستند. تیم رسام مارکت یکی از بهترین‌ها در این صنعت است که می‌خواهد ویدئوهایی ایجاد کند که کاربران را وادار به اعتماد کردن به برند شما و در نهایت خرید کند. خدمات تولید محتوای ویدئویی و موشن گرافی ما باعث می‌شود که مخاطبان شما در تمام شبکه های اجتماعی صحبت کنند و محتوای ویدئوی شما را به اشتراک بگذارند.

54938594395

قدرت تولید محتوای ویدئویی و موشن گرافی

تولید محتوای ویدئویی و موشن گرافی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند زیرا این نوع محتوا تعامل و عملکرد را افزایش می‌دهند. در نظر بگیرید که:

کاربران حدود 95 درصد از پیام ارسال شده از طریق محتوای ویدئویی را حفظ می‌کنند در حالی که تنها 10 درصد آن را به صورت متنی می‌خوانند. ویدئو در شبکه های اجتماعی 12 برابر بیشتر از ترکیب متن و تصاویر به اشتراک گذاشته می‌شود. تقریباً 50 درصد از مصرف‌کنندگانی که محتوای ویدئویی محصولات را تماشا می‌کنند، گزارش می‌دهند که به آنها کمک می‌کند تا تصمیمات خرید مطمئن‌تری بگیرند. احتمال اینکه یک ویدئو در صفحه اول گوگل ظاهر شود 50 برابر بیشتر از صفحات وب سنتی است. برندهایی که محتوای ویدئویی را در استراتژی بازاریابی کلی خود گنجانده‌اند، به طور فزاینده‌ای خود را در یک نقطه ضعف رقابتی خواهند دید.

 

با تولید محتوای ویدئویی و موشن گرافی متمایز شوید.

یکی از مؤثرترین انواع ویدئوها، ویدئوهای موشن گرافیک است. از آنجایی که برندهای بیشتری وارد رسانه‌های اجتماعی می‌شوند تا با نزدیک به 4 میلیارد کاربر در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند، متمایز شدن از رقبا مهم‌تر از همیشه است. ویدئوی موشن گرافی با ترکیب حرکت و سایر اجزای داستان سرایی، طراحی گرافیکی ثابت را پویا می‌کند. دامنه توجه کاربران محدود است.   مخاطب هدف شما به سرعت محتوا را اسکن می‌کند. اگر جالب نباشد، آنها به سرعت به سمت محتوایی می‌روند.

ویدئوهای موشن گرافی نه تنها جذاب‌تر از سایر اشکال محتوا هستند، بلکه به انتقال ایده‌های پیچیده‌ای کمک می‌کنند که در غیر این صورت نمی‌توان آنها را ساده کرد. به همین دلیل، ویدئوهای موشن گرافیک نیز معمولاً در ویدئوهای شرکتی استفاده می‌شود.

 

خدمات تولید محتوای ویدئویی و موشن گرافی

تیم رسام مارکت می‌تواند در هر مرحله از فرآیند تولید ویدئو به شما کمک کند، خواه در مرحله پیش تولید، تولید یا پس از تولید باشید. در این گروه تولید محتوایی به شما کمک می‌کنیم تا داستان خود را بیان کنید.

پیش تولید

پیش تولید زمان برترین و از بسیاری جهات جنبه مهمی از فرآیند تولید ویدئو است.

در این مرحله، تیم ما با شما همکاری خواهد کرد تا نقشه ویدئوی شما را ترسیم کند. ما درک کاملی از اهداف و اهداف بازاریابی شما به دست خواهیم آورد تا از تخصیص کارآمد منابع و تولید محتوای ویدئویی جذاب اطمینان حاصل کنیم.

تیم تولید محتوای ویدئویی و موشن گرافی حرفه‌ای ما انواع مختلف ویدئوها را با شما بررسی می‌کنند و یک خلاقیت قانع‌کننده ایجاد می‌کنند.

تولید و پس از تولید

تیم طراحان ویدئوی حرفه‌ای ما ویدئوی شما را می‌سازند و آن را با شما مرور می‌کنند و همچنین محتوای ویدئو را ویرایش می‌کنند تا محصول نهایی با دیدگاه شما مطابقت داشته باشد. تیم ما همچنین خدمات ویرایش ویدئو را ارائه می‌دهد. ما می‌توانیم یک خلاقیت موجود را ویرایش کرده و مجدداً به کار بگیریم تا عملکرد را افزایش دهیم.

خلاقیت ویدئوی شما در قالب مناسب برای هر کسب و کار ارائه می‌شود.

خدمات شرکت رسام مارکت برای تولید محتوای ویدئویی و موشن گرافی حرفه‌ای

تیم رسام مارکت چندین دهه تجربه در تمام انواع بازاریابی رسانه‌ای دارد. ما یکی از معدود شرکت‌های حرفه‌ای تولید تولید محتوای ویدئویی و موشن گرافی هستیم که تجربه گنجاندن محتوای ویدئویی در استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌ای جامع مشتریان خود را داریم. تیم ما علاوه بر خدمات موشن گرافیک، تولید ویدئو و ویرایش ویدئو، می‌تواند در موارد زیر به شما کمک کند:

  1. تعریف پیام بازاریابی و شفاف سازی کانال‌های خود. ما اطمینان می‌دهیم که پیام بازاریابی ویدئویی شما به وضوح تعریف شده و با برند شما سازگار است و محتوای ویدئویی شما در کانال‌های صحیح به مخاطبان هدف شما می‌رسد.
  2. رسانه‌های اجتماعی. تیم ما در تمام جنبه های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی متخصص هستند. ما یک رسانه اجتماعی خلاقانه با کارایی بالا ایجاد خواهیم کرد و یک کمپین بازاریابی ویدئویی رسانه اجتماعی جامع اجرا خواهیم کرد .

 

چگونه کار می‌کنیم؟

ما می‌دانیم که هیچ کسب و کاری شبیه هم نیست، به همین دلیل است که هر استراتژی کمپین و محدوده پروژه کاملاً سفارشی شده است تا اهداف برند شما را برآورده کند.

در حالی که معمولاً هدف کمپین‌های ما افزایش حجم مراجعه کننده است، ما دوست داریم با مطالعه واقعی کسب‌وکار، مخاطبان و آنچه که آنها را به عمل انگیزه می‌دهد به چالش‌های جدید نزدیک شویم.

ما دائماً در حال نظارت، بهینه‌سازی و آزمایش کمپین‌ها هستیم تا از بهترین بازده هزینه تبلیغات شما (ROAS) اطمینان حاصل کنیم.

 

رویکرد ما

رویکرد ما این است که مشاور بازاریابی استراتژیک و مورد اعتماد شما باشیم. ما با دیگران خوب بازی می‌کنیم – شرکای آژانس، سهام‌داران کلیدی و غیره.

ما در تعدادی از ساختارهای مشارکتی مختلف از جمله کار هم‌زمان با آژانس‌های دیگر یا مدل‌های تقویت داخلی کارکنان راحت هستیم.

ما به عنوان شریک استراتژیک شما امیدواریم که کاملاً در تجارت شما غوطه ور شویم.

در حالی که مدیریت حساب‌ها در طیف گسترده‌ای از صنایع، رسام مارکت به عنوان یک توسعه دهنده تیم بازاریابی مشتریان ما برای افزایش عملکرد کلی و کارایی استراتژی بازاریابی شما کار می‌کند.

تمرکز ما بر رسانه‌های اجتماعی، بهینه‌سازی موتورهای جستجو، بهینه‌سازی نرخ تبدیل، و تجزیه و تحلیل‌های داده‌های مورد نیاز برای رشد کسب و کار است.

 

ما در رسام مارکت درباره تولید حرفه‌ای محتوای ویدئویی و موشن گرافی صحبت کردیم. امروزه تمامی کسب و کارها برای رشد هر چه بیشتر به ابزارهای بازاریابی رسانه و دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند.

برخی از نمونه‌کارهای ما

تعرفه تولید محتوا

محتوای شبکه‌های اجتماعی

شروع از 3 میلیون

معرفی محصول و خدمات

شروع از 3.5 میلیون

ساخت تیزر تبلیغاتی

شروع از 5 میلیون

آنچه مشتریان درباره ما می‌گویند

مدیریت محتوا یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توانید انجام دهید تا در دنیای دیجیتال متمایز شوید و از رقبا متمایز شوید. ما رسام مارکت را انتخاب کردیم، جایی که می‌توانیم محتوای باکیفیت، اصیل و تخصصی دریافت کنیم تا با بهترین‌ها کار کنیم. 

علی مجیدفر

محتوای با کیفیت یکی از الزامات استراتژی بازاریابی دیجیتال برند ما است. برای این کار، ما با رسام مارکت همکاری می کنیم که با تیم حرفه ای، خدمات پشتیبانی بروز و ارتباطات قوی خود متمایز است. با مدیریت محتوای غنی، موضوعات مختلف آنها خدمات گزارش دهی دقیقی را که ارائه می دهند ، خواسته های ما را برآورده می کنند.

حمید رضایی

به عنوان شرکت تیراژه، ما اهمیت زیادی برای افزودن داستان محتوایی در توضیحات محصولات خود قائل هستیم و این کار را مطابق با قواعد سئو انجام می دهیم. ما در این زمینه از رسام مارکت پشتیبانی منظم و سریع دریافت می کنیم.

کوروش زمانی

به عنوان یک سایت تهیه دستور پخت غذا، ما تصمیم گرفتیم وبلاگی ایجاد کنیم که بتواند منابعی را برای نیازها و سوالات کاربران اینترنت در بخشی ارائه دهد که می تواند برای حوزه بسیار گسترده مانند غذا گسترش یابد. در این مرحله شروع کردیم به دنبال پاسخی برای اینکه چگونه می‌توانیم پست‌های وبلاگی تولید کنیم که اطلاعات با کیفیت و دقیق را به سریع‌ترین روش ارائه کنیم. اولین آدرس ما رسام مارکت بود. با تشکر از تیم تولید محتوای رسام مارکت که در زمینه غذا، نوشیدنی و لذیذ مجرب هستند، شروع به تولید مقالات خود برای هدف خود کردیم. سرعت، اصالت و کیفیت سه عنصر مهمی بود که ما به دنبال آن بودیم.

حامد احسانی

برخی از مشتریان ما

فرم درخواست مشاوره

برای ثبت درخواست مشاوره کافی است فرم زیر را پر کرده و آن را برای ما ارسال کنید